Firesite campground

5 augustus 2018 - Wilson, Verenigde Staten

Tweede nacht op een campground zit erop. Een betere nacht met wel 4 graden dus extra deken over. Hier hadden wij full hookup. Dat betekent dat je water en electriciteit hebt. Ook kan je de grey (afwaswater) en black (poepie) direct dumpen. Gister na aankomst rond 16 uur nog even gewandeld. Daarna bij de camper lekker relaxen. Balletje trappen/gooien. Wij aten buritos. Wat niet te eten was. Koen zijn omschrijving was wraps met babyvoeding. Het werd uiteindelijk brood met een toetje. Iedereen douchen op de campground en klaar voor de nacht.

Peter is met Koen grey en black aan het dumpen en alles gereed aan het maken voor vertrek richting Yellowstone.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maaike:
    6 augustus 2018
    Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin! We fris in de nacht 4 graden.
    Leuk om jullie zo te volgen
  2. Opa-Oma Boiten:
    6 augustus 2018
    Op dit moment lopen jullie dus in het park dacht dat er 2 dagen voor Yellowstone gepland stonden. Veel plezier bij oa de geisers. Wat is het temp. overdag en krijgen jullie de reacties binnen ? Doeg.
  3. Hans:
    7 augustus 2018
    Leuk! Zo te horen goed begonnen met 4 graden in de nacht. Het wordt vanzelf warmer naarmate jullie reis vordert. Echt! Njoy!
  4. W.A. Dijkema:
    9 augustus 2018
    Heb jullie reisverslag opgezocht, dit is leuk om te volgen! Goede reis en de groetjes Wea.
  5. Margreeth:
    12 augustus 2018
    Prachtig, mooie voortzetting wat een belevenis gr van Siebrand en Margreeth