Door naar de eerste campground Sunrise

4 augustus 2018 - Bear Lake, Verenigde Staten

Vanaf de supermarkt in Salt Lake City zijn wij doorgereden naar campground Sunrise in Bear Lake dat is richting het noorden richting Yellowstone. Onderweg even een wandeling gemaakt langs een prachtig meertje. Daar even wat gedronken en gegeten aan de picknicktafel. Er waren veel mensen aan het vissen. Helder water en de vissen kon je goed zien.

Campground Sunrise was de eerste van onze avontuur. Een hele mooie rustige plek. Leuk om te zien dat de plek was gereserveerd en aangeduid was met onze naam op het bordje.

Toen wij achter de camper bezig waren om iets op te ruimen zagen Daan en Carola 2 eekhoorntjes via de boomstam cirkeltjes omhoog rennen. Ze hadden er veel lawaai bij.

Ons eerste nacht was even wennen. Wanneer er iemand naar de wc ging in de camper lag de ander te schommelen. Nou ja, het had ook wel weer wat. Peter sliep met Koen voorin boven het stuur. Daan en Carola achterin in het grote bed.

1. Opa-Oma Boiten:
    13 augustus 2018
    Spannend de eerste nachten en nu zijn jullie er aan gewend. Wat een fantastische onderneming met jullie 4 tjes. De indrukken vallen haast niet te beschrijven gelukkig maken jullie veel foto's en dus hebben wij nog heel wat te goed.