Monument Valley

16 augustus 2018 - Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten

Woensdag 15 augustus vertrokken rond 10 uur vanuit Moab. Campground Slickrock had niet de beste reviews maar wij vonden het prima helemaal omdat het veel schaduwrijke plekken waren.

Gereden via Blanding en in het veronderstelling boodschappen te konden doen in Mexican Hat maar dat was een gat. Verder nergens boodschapjes gedaan en doorgereden naar Monument Valley. Mooie route en mooie momentjes onderweg gepakt. Daan nog even geslapen in de autostoel en Koen een filmpje gekeken. Eigenlijk kan je zo wel uren rijden.

Tegen 13 uur aangekomen en eerst een plekje gezocht toen ingecheckt. Broodjes gegeten. Hierna na Monument Valley gereden. Uiteindelijk was dat ook wel weer fantastisch.

De jongens wilden graag zwemmen. Peter eten maken en Carola met de jongens mee. Bleek het zwembad gesloten te zijn Omdat het gereinigd werd. Toen maar lekker met het water gespeeld bij de camper en met de jongens een klein stukje gewandeld over een trail bij de campground.

Jongens rond 21 u naar bed en wij nog even gekeken naar de keuze voor morgen.

In Vernal zijn wij een nachtje langer gebleven en in Grand Junction zijn wij niet gestopt dus de geplande nachten daar overgehouden. Zo ook in Monument Valley verblijven wij een nacht in plaats van twee. Dus met deze twee nachten rijden wij donderdag toch door naar Page. Zaterdag komen wij aan in Grand Canyon.

1. Lillian:
    18 augustus 2018
    Leuk om te lezen. Dat van die zwembaden hoor ik vaker! Of ze worden gerenoveerd of schoongemaakt 🤣😬