De eerste nachten in Amerika

4 augustus 2018 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Op de een of ander manier lukt het momenteel niet om foto‘s toe te voegen. Helaas......of jullie moeten de foto’s wel kunnen zien, de verbinding is namelijk erg traag.

De vlucht is erg goed gegaan. Wij kregen heel veel te eten en wat een luxe om op deze wijze te mogen vliegen. Koen heeft paar uur geslapen. Daarentegen deed Daan pas de ogen dicht toen wij op de vluchthaven in Salt Lake City stonden. Gouden tip. Check je buggy in, dan hoef je niet hij de gate te wachten op de buggy en vervolgens achteraan aan sluiten bij de douane.

Het was lang wachten op de taxi naar het hotel. Het hotel Comfort Inn was prima. Mooi om 5 uur wakker dus na het ontbijt lekker met z’n vieren naar het zwembad in het hotel geweest.

Om half 10 werden wij opgehaald door een meneer van Cruise America. Wat een dikke bak reed hij.

Tegen 11 uur reden wij weg op zoek naar een supermarkt.......met onze C30 van 9.10 meter.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa-Oma Boiten:
    6 augustus 2018
    Schiphol,vlucht,hotel, zwemmen en een grote camper goed bericht en alles went. Hoewel de nachten koud zijn is het overdag mooi weer hopen we. De foto's van Daan kwamen wel door in de vliegtuig,camper en op stoeltje in bos bij de camper. Fijne voortzetting.
  2. Anneke:
    6 augustus 2018
    We hebben de foto's via de app gezien en ze zijn mooi Koen en Daan genieten ook volop .De temperatuur is overdag wel lekker als ik zo zie op de site van salt laken city .Dat wordt genieten lekker van de natuur van het
    Veel plezier
  3. Jacomijn Heupink:
    6 augustus 2018
    Super! En nu kan het grote avontuur beginnen!!